Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

想問住東涌係咪好易上大灣區
Why
又唔係去香港城
睇D租盤廣告寫
返大陸做咩
見識
例如
我未去過深圳
返左去就咪返香港
唔駛去
太多鄕下人
深圳IT發展好過香港
你確定?
佢地唔駛英文架喎
唔確定,所以上去睇下
香港成日都講炒樓, 好厭
深圳好撚土架
啲人唔識講文明語言
好撚落後
今日坐火車見到有線新聞講敝公司partner
全球最高估值機械人公司:100億美金
依家心郁郁想索性換公司部X270個keyboard黎用
心理上覺得手感比依家用緊呢個更加好咁
磨砂面keyboard街機好似無
定係磨砂好似係無背光
深圳要進入國際城市,仲有漫長的路
首先啲人要識英文
有錢出國果班咪勁
唔識講英文真係好撚on 9
我接觸過有D vendor,英文都勁
可能本身有錢,高幹子弟
出國就唔係深圳啦
識唔識英文差別幾大? 有時覺得大陸人寫D code好過我
下下講普通話,要外人就佢
出完國返深圳打工
要做外國客
唔識英文等於接觸唔到世界
外國無人講普通話的
做科技,就要做到科技出口
否則你幾勁都只係同自己人玩泥沙
出到國 = 市場更大
大陸d cheap電話廠 依家都向上爬,做出口生意
Oppo Vivo都變貴機
有無人買就另計
返大陸的香港人,只是出不到外面世界
正常香港人唔會返大陸打工
享受就會
有D人番大陸先搵到大錢wor
點會有
[photo](media:AgADBQADZagxGwL6AVeI8OvUNYciUcX03zIABDO1IkhLtTai9o0DAAEC@telegram)
就到期,收到咁既Offer
不了
[sticker](media:AAQFABPB_PcyAATJeFG42g981DgdAAIC@telegram)
好似最平2年/5device 30usd
[sticker](media:AAQFABP587EyAAT4rabeF9gNdXURAAIC@telegram)
可以嗎?我想要
無save低搵唔到😗
[sticker](media:AAQFABMUYrMyAARFnl4blmr1QXUfAAIC@telegram)