Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

點解local既二手貨好似都無Security License
全部都IPBase
ebay d 野好多都唔ship oversea
@sakura_18 成日問我想要咩野🤔🤔🤔
係喎。。。以前中好深電筒毒,依家好似成年無買過筒
成日上Surefire.com睇,果時都重係好平
搵集運
你想要佢
通常網購,女人比較在行
[photo](media:AgADBQADOqgxG5hswFY6fGxsrNl8Olnw3zIABBBLwgWxmK7CCF0DAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADeqgxG3eTuVYNPltiHZiFWRVx3zIABPOiekxLDTqz1FsEAAEC@telegram)
咁大整蠱?
見到個Hub字第一下諗左另一樣野
[sticker](media:AAQFABOSm98yAASNXZW7EEJeFw5nAAIC@telegram)
Network Hub
[photo](media:AgADBQAD3qgxG3eTwVYSJXTrYS2weu1W2zIABCllAXoBB-ccbvIFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD3agxG3eTwVYoviXTFmSCKPB13zIABEyb_L2skBdRElcEAAEC@telegram)
未用先跌爛
[photo](media:AgADBQADk6gxG9RMwVbfQ8YmncF2nWJm3jIABJ3q7_qi_0B0Mu8EAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADYKgxG-7NwFZ94s0nIG54jE9j2zIABNQbA9YVJbZpO_gFAAEC@telegram)
Aus月限Gb數
You use 4G? ?
Aus landline都係限Gb
[photo](media:AgADBQADlKgxG9RMwVbq9OXuwU21rfft3zIABMP2k7q1v1D3b2QDAAEC@telegram)
點解 Aus ?
Because外國例子
係香港就家用上網無限
外國既broadband係有quota
NBN 要收錢
要跟 Mbps 收
15-17 AUD/Mbps 比條 Trunk 入 NBN
看似下一期既學習目標係OpenCV
遲下去SenseTime workshop學Python可能好大程度上會用埋
問佢拎api咪算囉
佢會有,依家佢成日推SenseTime Cloud
有冇人想投資IP地址?
佢鍾意賣subscription多過賣斷
諗諗下,其實係咪可以自己起個backend收SNMP或者自己寫個script去post d data返backend
做monitoring
不過graphing果part就。。。
敝公司早幾日成隻SAN死左
YCK SOC colleague found all the LED lights on the device panels were off except those for the LAN & Power Supply Unit, which were both on and blinking.
Holy shit...
我知咩事,我俾人屌,我唔講
As we know, the storage mode of *** SAN is different from others. But we don't know if there is any difference in the configuration. Not sure if ASD has such information. Thanks.
原來就係你
係咪你踢到條電線
我地部門死左54隻VM (PS total loss
SOC me in charge,但個晚先知有單咁嘅shit
敝部門所有鐵都係係曬YCK
大Sir!
[sticker](media:AAQFABMz6LEyAAS8buyYKUWnxg8PAAIC@telegram)
哦,原來你e edu
原來你睇曬D場
敝機樓都唔係好多部門啫
你唔係一向知架咩
好多,又mail又eye e edu video 乜乜柒柒
我講我棟喎
你果度就百家大成
我老細話佢自己都未去過
你坐WTT又會去YCK,定係你望住個芒
唔識呀,老閪都話唔識
有時走埋去WTS FTN
之但係點解會屌你既
JDN 都可能要去
部機熄左關你咩事
但成件事既發生係係中午
老細:「你知唔知YCK冧過電黎?一隻櫃冧晒兩邊電」
我唔知上面俾左隻咩故仔過你啦😃
我呢邊個story係:唔知點解SAN瓜左,叫左富記上黎睇
朝早10點到12點
[sticker](media:AAQFABPE77EyAAQkQpHGV-rfh2IPAAIC@telegram)
NPO條友send左段野過黎
中電同狗燈?
呢邊個風就係話壞SAN
咁呀,咁呢個世界應該得呢隻故仔
就淨係壞左敝部門果隻
至於壞既原因,都可以好多既
但唔排除另外個世界有另一隻故仔
你果邊個故仔呢
冧電都要比人屌
[sticker](media:AAQFABM83LEyAATvaSxa5D9o_0gYAAIC@telegram)
唔知,唔好問
唔知先想問
問左我又要買定KY
我唔會篤你灰既
[sticker](media:AAQFABPM9rEyAARqsMay8QPT4e0TAAIC@telegram)
YCK SOC colleague
原來就係你
[sticker](media:AAQFABOm8LEyAAQMErcObe8LnEwRAAIC@telegram)
Key point係一隻櫃冧晒兩邊電
唔是,係個邊機樓
咁其實成單野係咪:for some reason果隻櫃無曬電
所以就搞左單咁既野出黎
我係諗唔到點解你要用KY啫
”停電囉,我想架? 我控制到架?“
那些年又話係YCK再加櫃加電加Server for SenseTime
Key point 2:個日有scheduled FM electrical work
我估對家都係想我地買佢VM Cloud多過我地自己起壇
正解
可以呀,仲有空間
除左錢之外我睇唔到咩原因老細要係自己地頭做咁多野
加Cloud = 加鐵 = 加電 = 加冷氣 = 加櫃
老電作風係自己有得control就去做
唔洗,SOC有晒
KSG又比人泵大條數黎劏
D錢咪左手交右手
由Consumer交去Engineering
但都係Capex黎
唔係邊有錢換CRAC
我某日去左我friend間學校,叫個TSS帶我參觀下Server房
凍到媽到唔認得
然後條走廊窄到我揹住袋行唔到入去
又唔係嘅,佢要摺兩個場,咁一定要搵地方塞
咁好呀
依家乜鳩都要塞返去KSG擺
我諗條走廊50cm左右
@nekomata_saren 呢D應該唔請,因為連機房都行唔到入去
你比人hi菊花個原因,係咪純粹就係果日你duty
本身諗過大埔
所以就Hi你
重有和合石
和合石變左堆填區
[sticker](media:AAQFABOk2rEyAASMA9QKLmAmBHkXAAIC@telegram)
我唔記左話摺邊度,所以依家D貨要返曬去KSG
KSG 新貨又有,舊stock/egpt又有,垃圾都有
電話亭都幾十個我估
[sticker](media:AAQFABPd-bEyAATZ7GaUKeIeAYcSAAIC@telegram)
Hi 嘅因由係 我應該知有咁嘅electric work,我應該要通知全世界,我應該問拎approval,我應該叫YCK 機樓嘅人 人釘人咁睇住佢做
明曬
三個場,計計下,葵涌一個,YTG同BPO
人釘人 就基本啦
我發覺TTW17樓都有倉仔一個
利申,呢個故仔應該係另一個時空發生
有meeting room咁大
[sticker](media:AAQFABNu37EyAASbKjDIsnGLE5kiAAIC@telegram)
無啦,個到就黎全棟都可以租俾街外客
果日先見住阿嫂帶人 係真係跟到足
如果唔係食左💩都未知
你好似都已經... 唔少...
上星期個mail chain入面重要寫:urgent
All fail
阿嫂唔好咁啦
我都唔想食💩架嘛 無啦啦比埋隔離team d 人我用
你試下問老細有冇得篤數租將軍澳新場囉
Ringo上次先黎辣完更,話終於收支平衡
睇個款都係黎緊呢年勒住褲頭做人架喇
含撚都唔掂啦
你睇下vb 有無餅碎
大頭就一定係financial service 個邊同BTU
BTU都咁大咬架咩,唔係IT狗黎?
Finance自肥就話啫
以為BTU係global/solution同流
唔同啦
自成一閣
IT總管
唔係睇數fin,係tap n go個邊
重要幫D蝕錢部門填氹
然後重要幫個group其他部門填氹
佢拎埋virtual bank做,但tech野要搵BT
咁剩返就係可唔可以拖家用落水
話說講開KSG 原來佢係大佬黎
到時金主係fin service
呀陳生係KSG大佬
博士R ringo, ringo r group
AM呀嘛,KSG
R CAPEX
聽講佢上面CSL果層 保安重深嚴
Rings ttw 24個班
出入要過機
唔深呀
Me坐過幾個月
又關你事既
KSG有NOC咩
Rotate坐過
啱啱MSC做緊第二期
Trainee期Rotate?
Yes
上面幾道門,係要碌卡,但入機樓範圍都要碌卡&有log嫁啦🤷🏻‍♂️
依家好似高科技左喎
連出入口都有IR防盜
CCTV 鏡頭定what?
IR Sensor
人體感應
因為最近要revamp KSG防盜
所以就比人劏左我地
佢唔劏你IRIS咪好
佢依家D cam行緊coax,遲下要行PoE
做喉做50K
[sticker](media:AAQFABM83LEyAATvaSxa5D9o_0gYAAIC@telegram)
舊can,yes
但你可以咁,叫佢係security 櫃到先rework 做PoE
KSG都就黎搬Office,係倉入面搬返出黎房
鏡頭到security 繼續coaxial
咁應該皮費輕
基本上依家劏左敝部門同佢做喉,做櫃,買NVR
本來買NVR條數係預左既,依家多左50K要做喉
做倉我諗其實都幾多野玩
佢地咁多decommisioned shit
係場內借完黎玩玩完放返去就無事
睇情況
TTW都幾多甲級公司
有時會包埋config& firmware係乜
咁癲架咩
連destroy都要Check config
不過,倉最多只可放30日
之後就會幫你解決佢
或者你交租
我就唔覺喇,N年前D DTE DCE重係放緊係倉
dial up年代d爛鐵
有人交租就得
more recent就有2911果堆
上DCFever買Router,條友話返TKO,平時九點先收工
然後我諗,佢看似都係做機樓架喇
呢D工時的話
9點可以係DC嘅
咪就係電訊相關行業
TKO 機樓 1-5 0800-1800 only
機樓唔係要7x24?
定係SOC先7x24
SOC未必7*24
機樓都係
@licson 1921同1941有咩分別?
處理效能
我 1941 做 NAT 可以 300Mbps
重要機樓可能7*24 有人
同埋可以插多一兩張 EHWIC
無記錯嘅話
唔止掛,PAT呢D咁簡單既野
ETT WTT?
重點項目
話說呢六月大Show會吹奏下大灣區
ETT 1-5 0800-1800
WTT 1-7 0800-2300
得Business hour先有人Man?
上面係有人嘅時間
之後就搵LKT/ call out
我老細話有D機樓直頭7x24 unmanned有鑊先至叫人去補
FTN囉
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
和合石好似都係
上海街
[photo](media:AgADBQADVagxG-7NyFYBrX77qwJNTW2C3zIABDUISV9J_G7oNGEEAAEC@telegram)
話說有冇人要收 ASR 1004
ASR1004, ESP40, SIP10, dual power
$15000