Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

New modular
美委員會拒中國移動提供電信服務

#國際 美國聯邦通信委會員表決一致通過,拒絕中國電訊商中國移動在美國提供電訊服務。(5/10/6:09) 全文
原來琴日敝部門炒Server
係FreeNas度改返VPN client既static route。。。唔知會唔會快左
行少左幾步
[photo](media:AgADBQADg6gxG2UPqVYjklUzu3xZz1Zs3zIABB3VlOvUq9onsEYEAAEC@telegram)
nas轉左行2
其實有無大分別呢
1同2,係咪一個行switched一個行routed?
雖然我VPN .9出好似係NAT左
[photo](media:AgADBQADl6gxGxRqqVYz7eIxyky0O6BO9jIABONx9v_STVZ2hlkDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADmKkxGx-uqFZifuMtG8r03dZV2zIABM-pkPLbUglhGOUFAAEC@telegram)
轉香港地方套落款
明日大嶼 😂
Where is Red light dist ?
應該會改良
應該話係似啟晴邨
Teck Lee 就真係明日大嶼
寫左啦
望下右下
ew10 ?
Aljunied
Raffles Place,Townhall 一睇就知係高級地段
點解Airport唔係係Airport
博覽館,機場
Changi Airport
係 airport 阿
咁佢唔Mark “機場”
Marina Bay 唔係香港仔?
明日大嶼有四條Loop咁有趣
LRT
新加坡
民航機場其實唔係得一個…
所以係寫明Changi Airport
香港都有個石崗機場
就咁寫Airport會混淆
只不過
軍事
個站已經係Expo..
其實仲有另一個民航機場叫Selatar Airport不過少人知咁解
@sakura_18 你看,有個站個名很有趣
唔知你估唔估到
其實我覺得當初唔應該拆啟德機場
我認同…
留番黎做 backup 都好
當年諗法係release返土地
但,無人諗到班傻佬咁樣玩
可能覺得搬機場好過癮(
而家土耳其都要玩搬機場
其實應該係成個區剷走起混合發展
拆Kaitak無問題,開cruise pier先係
啟德起住宅 點都好過開碼頭
我唔明點解城市規模可以咁樣mess uo
天水圍又係
因為批左好多野比某大地產
郵輪係需要
洪水橋、古洞好快又係咁
但唔會咁樣搞法
班人又懶係話近市區好
中港城唔夠位嗎
不過當初新加坡起Sengkang Punngol新市鎮都係咁
話說 @nomijo 我想知華為的 equipment 係咪好鍾意跳 ping
唔夠
近市區,但唔就腳
[sticker](media:AAQFABPzxMsyAATzmAaJOElrUl9EAAIC@telegram)
你講tracert個part?
人地過一次 router 0.x ms,佢過一次要 1.x ms
講緊內網
yes
邊個
Lavender?
哦,佢係有少少虧
仲要好鍾意周不時彈去 3.x 甚至 1x ms
中國科技萬歲
因為要射去兩個module再返去processor,出返個result再出街
令我諗起 Cat6500 有分 CFC 同埋 DFC 🤔
如果heavy load就gg
類似
even 有fabric做fast switch都係gg
不過我用緊 CFC 都好似冇華為咁衰
利申我隻 chassis 唔知做乜野認唔到 dfc 嘅 line card
但對我地黎講,大部分product只要唔過50ms round trip就無事
要買舊 CFC 返黎換...
但華為嘅processor係share晒用
唔係單拖單module
加埋成堆table
如果發展區可以先過碼頭就無事發生嘅
依家東九重係咁做緊工程
但啟德個堆building有team仲用緊就個時搬唔切
咁啱煲呔要十大Gay建就上左馬
正常,要砌第二個中環出黎,連埋啲樓
其實幾醒
你求鳩其規劃
反正最多都係十年
煲呔仲要少d
係咁易衝下政績就得
嗱,我交左功課起樓
交個flawed blueprint
不過,話分兩頭,規劃署其實有成本SOP,要點樣規劃
但係呢十幾年仲有冇跟住做呢
天水圍係一個奇特例子,因為批個時講左交俾誠哥搞
返工就去屯門,諗落好似好理想
[sticker](media:AAQFABPVKMEyAAS2kftbkqvkvRMGAQABAg@telegram)
答案口
有冇大佬可以指點下邊度可以了解BGP同AS既運作機制🙇🏻‍♂️
AS = network
BGP = exchange routes between networks
Internet = connection of networks
如果我有兩條ISP WAN線係咪就可以同其他人peer?
通常你同得人Peer 你自己就係ISP
咁我有兩條WAN線咪可以幫你trasit (? 有錯請指正)
要有 IP assignment 同埋 ASN 先
但個ASN點黎? 點申請倒?
同埋個兩條線要對方比你 BGP session 嘅資料先得
問 RIR
即係 ARIN APNIC AfirNIC LACNIC RIPE
IP 同埋 ASN 都係問佢哋分配
但係咪一般人都申請得?😂
佢哋有條件
[photo](media:AgADBQADp6gxGxRqqVZrQlP6E2AOTxBd9jIABNJ0aLtNz1FnQ10DAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADzqgxG1XBqFa3VpjMJPmjlJf03zIABHfKJfFpktbkNVUDAAEC@telegram)
咁睇個條件, 基本上係你有必要用ASN會比你
[photo](media:AgADBQADqqgxGxRqqVb0KaeXLTIq3cFS9jIABD2BwSJvsVj4YFIDAAEC@telegram)
原來X390取代左X290
So expensive
一向
[photo](media:AgADBQADgagxGxRqsVYqmhr894WffjJr3jIABPQOKOlwTyg6s-AEAAEC@telegram)
asdf.hk 😂😂
條友咁求奇既 😂😂
想問移民星加坡, 係咪最好三十歲前
邊度都係
越老越扣分
yes
你宜家先申請太遲啦 🙊
其實我都遲
[photo](media:AgADBQADhqgxGxRqsVZ-LgUigO8Uvz3x3zIABPMmPj2U4qmablUDAAEC@telegram)
方便你認識呢個地方
我以爲 Tuas 先係工業村
Tuas都係
新加坡四面都有
包住哂🤔
Cisco Singapore HQ就係Changi Business Park
即係Expo站
東有東business park
d投行back office Cisco呢d科技公司係東面

Carousell呢d startup,蘋果個總部就係西南個邊one north

Canon Sony呢d就係西邊

蘋果個貨倉、call centre(包括廣東話)就係北面
貨櫃碼頭唔駛講就係南面
其實分散晒
東南西北全部可以自成一國
所以地鐵係轉車站
同一時間好多人會落車轉車,另一邊又會好多時間又會好多人上車…
VBox share folder入面,再落symbolic link上NAS
變相pass左個NAS folder落VM
Yay
用黎改CV
依家用Laptop多過用Desktop (Because i use linux)
考慮下換八代九代機先
雖然偏好換返thinkpad
但係HP有D deal都好似抵抵地
依家基本上Type C with PD/DP係標配