Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADzqgxG6coYFbRYY7UecF3gdJR9jIABPAmRSQBXW3q_iwDAAEC@telegram)
@Slowman529 有無你公司個咩E體健嘅料
[photo](media:AgADBQADQagxG0z0aVaN9v9y2Xf6O9FT2zIABMX-yWWf-qv-PrwFAAEC@telegram)
e體健仲未摺架?
當年發布我有去
咩來
做temp sensor望班細路有冇出事?
某日董事總經理黎講自動測體溫機
好似過海關有衛記咁
不過裝係學校,咁老師就唔駛日日查學生有無量體溫
esmarthealth唔記得係我樓下定總陀 但係都係比較近我果邊
有d marketing人share用既
正解
yes ar
保安類就未聽過
我地應該無同人做security
internal就有
今日做咩?
無工返,咪只好係屋企hea
最近揹左幾個pj
[sticker](media:AAQFABPgGdsyAAQ8gii-dea8a94NAAIC@telegram)
考慮緊買1921定1941, 分別800/1500
當玩具買抵
[photo](media:AgADBQADTKgxG0z0aVbC8PLHxHnSbr5Q9jIABCfgkvvG0TsIUioDAAEC@telegram)
歎緊Tea
Thinkpad L390 = 平價X1,都重有筆,不過唔知重量點
同事用L480 膠感太重
寶福山個邊掛
保安以前就smart home premium,依家可能併入左iris
我果邊既marketing 有幾個係同smart health share
Smart Living就係我樓下
[photo](media:AgADBQADbagxG6coaFZai4u4aTb-YWhq3jIABEEfTtSZmHJ-NrwEAAEC@telegram)
昨晚無happy Friday 咩?
1941
[photo](media:AgADBQADRqkxG0_ucVZnrzKSgHoRQXNk2zIABFu9-6VuWnw6gL4FAAEC@telegram)
Cisco phone around the world
[photo](media:AgADBQADeagxG6coaFYDr-dGz0Ap3jto3jIABBDWTEsv9ebFXbgEAAEC@telegram)
2隻1T行Raid 0
[photo](media:AgADBQADeqgxG6coaFam8oqaAon8yvVP9jIABMwAAZrcVZY6p5YpAwABAg@telegram)
Agent CC , 我等間去揼骨
[sticker](media:AAQFABNBZN4yAAQUY4OZ2dXJ168GAAIC@telegram)
You come ?
仲係床上沒訓醒
雀仔按摩
[sticker](media:AAQFABNOXd4yAARtph7pntDypI9sAAIC@telegram)
泰式按摩
宅姑池
即係邪啦
[photo](media:AgADBQADe6gxG6coaFbTGHhPzi8Sm8Bk2zIABNWcx8nRkG5l_7IFAAEC@telegram)
宅姑池我屋企都有
駛mud黎泰國玩
神秘房
[photo](media:AgADBQADfKgxG6coaFZbHupSIxMEhz923zIABI6voQbFYyoqoCEEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADm6kxG_3saFaK0zvwAAF7ep3IYNsyAASSp7sUBsfFfhXDBQABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADWagxG0z0aVbmP86X_8DeTKFy3zIABPIoi9BQYFoN_iYEAAEC@telegram)
又黎
[photo](media:AgADBQADgagxG6coaFbg2-KZ8vBqt_Jz3zIABMgPpOrD7mXuQCAEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADXKgxG0z0aVYY-UR_I_zJVY9x3zIABAjfQ6b5dALHUCIEAAEC@telegram)
走晒狗牙,正!
無左狗牙食落喉嚨好舒服
Cisco Nexus 9000😏 @licson
I know
But it's Cisco ACI
Not related to me anyways
[photo](media:AgADBQADt6kxG1yjaVbO84Gr2Z5NZiVS2zIABLz_TB1JCKSc1McFAAEC@telegram)
星期六都要做
換乜嘢
啲纖咁亂嘅
上部舊機比人用,有2部,是旦拿一部黎,1/2機會抽到部壞既機
上返21樓拿過部
幾舊 🙂
C1100 cs24sc
Oh 🌚
係新華豐,過黎玩🤣
啲機你既?
[sticker](media:AAQCABMf44IqAAREU7iOrl4bzsYwAAIC@telegram)
今日先去完葵涌整嘢
人地的
拉多條 WTT 比客
順便打掃下自己地方
2部都著唔起,真奇怪,d電腦野放係度放放下都會自己壞
着咗電幾年再熄機的確容易一睡不醒
十幾年嘅老爺機最怕
最後要拿部R420😭