Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

有得轉team就可以咁諗
如果D server 轉晒做ssd, 會唔會冇咁熱同埋冇咁易壞?
受SJC海缆S10段落修缆影响,北上广 香港到新加坡、日本均受到影响。
我都想知, 諗住換SSD
1. 要睇乜嘢 SSD,有時候可能熱的
2. SSD 幾時壞可以預測同埋提早更換,HDD 係無法預測
SSD 壽命都同 IO workload 有關,到底你係寫多的定係讀多的
熱唔熱要睇係邊款 SSD 同埋做緊幾多 IO
明白,thanks
如果整個咁既網站, post自己D作品, 接freelance會唔會太誇張?
SSD係咪得write有上限🤔
yes
read 似乎唔會令 NAND cell degrade
要用 power usage per TB 計
QLC 好唔好用, 好似好廢咁
hdd速度
[sticker](media:AAQEABNbXVgZAARNimK167J1Q1VDAAIC@telegram)
write果下會傷粒電晶體
讀唔會
其實通常都係壞controller 唔係nand cell ....
我倒試過熱死塊m2 sata ssd
因為我上面貼左thermal label 有日讀唔到拆出黎見到黑左
正常寫入 唔會寫死主控呀嘛
但係flash係會wear
[photo](media:AgADBQAD5qgxG_AXSVZjsYGrQZYhWghe9jIABNStNVZiF7vHahIDAAEC@telegram)
睇use case囉。。。 而家啲垃圾 controller 用3至5年就死㗎喇嘛 所以可能 flash未用曬佢啲 cycle就 gg, 亦都有可能係因為粒controller design 令其中一粒flash 寫入特別多🙈🙈🙈
又可以叫支
Crazy, 我唔會咁做,我打撚死陳浩天
比起tlc, 容量大左, 會冇咁易壞
你有見過陳浩天嗎?
但係 QLC 個 P/E cycle 低好多喎
嘻嘻
容量大左 同易唔易壞 唔關事
反而越高密度先壞易壞
After sex ? Where you go today
Sex at home
pakpakpak
No domdom
How many times ?
搵人打撚死陳浩天
今日係深圳休息緊,比d老細叫左去小西灣食飯,咁就無左一日,見佢個個月有糧出比我,當返工吧😓
原來敝公司租咁多街場
深圳又有資產?
定係水立方
新銀座咋
[photo](media:AgADBQADF6kxG_AXSVZrXd2zv2JxECty3zIABGkydH0NOA_bdRYEAAEC@telegram)
今日原本諗住四圍行下休息下
行又點會休息到
精神上休息
老婆塊面皮膚敏感, 聽日帶佢去睇醫生, 以前無的, 最近幾次黎親南方都有問題