Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

不知情就得啦
SFP
[photo](media:AgADBQADbKgxG1i8yFV8vFr6X7zpSSJN9jIABNL1mdXTLwaJ27sCAAEC@telegram)
quality cable
from dawan area
想問邊間 biz bb 出海好?想低 latency round trip US+Canada
Me
住宅地址喎
同埋你點低法?
bandwidth低
[photo](media:AgADBQAD_6gxG819yVVa_OdH0fwkkfBV2zIABK5GUzUxVEhwtUkFAAEC@telegram)
好似唔錯
不過 TP-Link
160?
唔夠
[photo](media:AgADBQADd6gxGz0_yVWqBsj0w6lscjh83zIABNPDarGl4KS3z7gDAAEC@telegram)
X6704-10GE
It’s a good line card
你最近生意如何
可惜得四個頭
四頭才沒有over point
我知
40G 用盡
始終都唔新,張 line card 去 backplane 得 40G
不過有時候 你明嘅
你有40G 咁多traffic 咩
八頭都 OK
就係冇先可以博張卡 oversell
因為根本食唔到咁多 🤔
反而 port 位就用到咁多
你要咁多10G port 做咩?
淨係駁 Switch 都已經用兩條 😕
準備買多部6500
65 尤如二手737客機,雖然夠但好可靠
琴日先死咗隻3750
737唔係剛剛跌左幾架咩
C919先可靠
中飛 C919
嗰隻係新機737 Max
要737-100
3750E定G定X
G
TCAM error
[photo](media:AgADBQADtagxGxJfyFVrfHk46A7UwZFd9jIABJ-xySALe36VDsICAAEC@telegram)
等緊火車過關
個口岸好落後喎
呢邊係Woodlands Train Checkpoint
點解個個着拖鞋㗎
Long weekend搭巴士過關要等起碼四個鐘
好dirty
好熱
啲腳好臭
同埋特登唔裝修
發展中國家
等你班pk唔好成日過去洗錢
皇崗口岸仲靚過佢
整咁靚
你班友個個成日上JB叫雞
不了
JB 係咪新山
大陸支?
踢拖有腳趾睇
🤮
好多馬拉妹靚腳趾
馬拉多
去邊?
JB
馬拉係咪好多窮人,KL 除外?
大陸支鍾意用2nd Link
同香港人返大陸有咩分別
不如你響JB買層樓啦
不了
有咩分別呢
繁忙日子過關三個鐘
最長七個鐘
Crazy, 80年代返大陸咩
咁你都返去嘅
[photo](media:AgADBQADj6gxG6sR0FXr_mfHOWLaH4dS9jIABIucXA-xmDVnOcICAAEC@telegram)
痴線
都話係特登
火車過關:五分鐘
馬拉食玩買平
搭飛機去bangkok玩三日仲好啦
太易過關好多問題
同香港人返深圳冇分別
同埋兩邊成日係度扯貓尾
我其實有兩邊自助過關
會d錢 流晒過去。?
點解唔揸車過關?
會好似養肥深圳咁?
羅湖口岸....
JB = 深圳
其實東南亞好落後,而家呢刻未必有深圳咁發達
[video](media:AAQFABMVh_YyAARzS7mwjCJexMBhAAIC@telegram)
深圳硬件好姐
前幾日搭高鐵返去福田,食午餐去銀行交費
環境條件非常好
想問深圳可唔可以即日搵酒店
想而加去
或者聽日
可以
Thx
依家上去都得
我聽日會揸車上去
揸自己香港車
效率真低
先進國家都是這樣的嗎
人行三個鐘
揸車七個鐘
你諗住去幾多日?
點解咁慢?
上面唔係講左咩
先生
而家係兩個國家
星期日返
唔係一國兩制
仲要係兩個唔太friend既國家
馬拉用唔用得英文?
用得…
渣車仲慢
因為馬拉入境慢
新加坡有fuel check
你過去講咩話?
華人咪廣東話英文
馬拉人咪英文
老婆識馬拉話
哦,明白
新加坡車要有四份三缸油先可以過馬拉
因為馬拉油平好x多
怕你過晒去入油逃稅
逼你用貴油?
其實好多Grab司機會搏大霧
香港車 唔敢入大陸油添
[photo](media:AgADBQADkagxG6sR0FXRSLlyJQyGpp7y3zIABIKOYKImMELk-LwCAAEC@telegram)
柴油車: 公司-只準入香港油
其次唔知係咪因為要報稅
唔受大陸單
無稅收李顯龍邊有錢
火車唔用通勤型
[photo](media:AgADBQADkqgxG6sR0FVBQUHcgVdbvtnw3zIABJsVXiZwCeGzpLsCAAEC@telegram)
另一邊大塞車
條友著晒美國旗
玻國煉油係大事業喎
定係怕假油
香港同大陸,汽油單價都差唔遠 柴油分分鐘同大陸打和
馬拉版羅湖商業城
[photo](media:AgADBQADk6gxG6sR0FUsVEWjDDg5I3tj2zIABAYFSTr1IMgFEFkFAAEC@telegram)
鹿皮火車
有冇整甲秀媚?
真係好多人着拖鞋
今晚響邊度住
原來磁吸頭/線都有唔同spec
Not my PC
有許留山鼎泰豐
Legoland個頭
冇cheap夜咩
野咩
KFC 麥記個d
好平啦喎
預坡過嚟食
[photo](media:AgADBQADiKgxGz0_yVUTUtIGH499AAH88t8yAASJWv_jjB24j2HHAgABAg@telegram)
type c磁吸頭 真的看不透
有時有QC有時無 有時叉到有時叉唔到
有d market自己係active cable重衰過passive
冇酸辣粉食咩
不了
[photo](media:AgADBQADmqgxG6sR0FW_YwlziKMgwWTw3zIABPDBxQxMSN4oqcECAAEC@telegram)
諗緊走面定底好
雖然已經鑽左
走底就唔駛靚 走面就方面trace
清下塵先
緊要啲
好大塵咩.
不過主機都唔係長開
隻nas入面應該有少少塵
斷左一粒添 同埋唔記得d線唔同粗度
撞鬼 求先個xserver炒左 閃左一野 然後明明logout再login見到netstat咁多conn
原來係上個session留落既
然後心諗 點解呢個新session未mount nfs又會係netstat見到,原來又係上個session sudo mount既
user logout != disconnect nfs made by root
[photo](media:AgADBQADnKgxG6sR0FU0rTBzATnD7bJ53zIABLbCvB2aRTVbw7sDAAEC@telegram)
唔做 Layer 3 野好地地嘅
通常D人行10G LAN都係NAS需要
出街有GbE都偷笑
呢隻野我覺得係比 SOHO
我會唔夠用 🙊
不過卡貴
淘寶
唔知有無USB 3.1 SFP呢
有都可能係天價野
3.0就得5Gbps 未計coding loss
求先試隻NAS,pull 4Mb file 有65mbps
batch計,理論上seq
NAS 邊行到10擊
iperf 781MBit/s
actual i/o 65Mbps
即係我重唔見左D b/w
raid 1都無可能無100mbps per disk掛
家用NAS 邊度會有咁快
FreeNAS tuning真係奇案,品牌機都可以屈係本身粒Chip廢
我係FreeNAS
公司有部DS412+最近接左手
唔知邊度bottleneck左
412 ,4字頭唔方快
果部野唔係我用理得佢
屋企套setup我成日都唔知bottleneck左係邊
我有部12bay , 都上唔到10G
Money
自組同品牌機都話唔吊