Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

ubuntu onscreen keyboard looks..... ok
[photo](media:AgADBQADbqgxG7BvuFUaWMYgwUhTxU9Z9jIABIEEFVADgILlKrgCAAEC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPH3bEyAATt0qTEUr4I5ckeAAIC@telegram)
等收工
學校放Easter 未?
學生放唔等於TSS可以放
老師都放咗啦
你砌緊果個Miss放咋話?
小學都未放
但我老細話 christian同catholic一個8日一個10日
@AgentCC 想問developer跳去infa, 人工會點計?
我唔熟呢....
reset年資
點會, 好多人都咁轉
本來做開唔駛返夜去到第二間都要返夜啦
本來做開一間無乜野做 點知轉左去一間要做野既?
Lenovo死網頁, 出左manatain page, 好多link死
[photo](media:AgADBQADfagxG4sGuFUgimIXod6sr1RO9jIABIddaCj9M6vwTLECAAEC@telegram)
🤔
放左啦
我有Depot Tool
不過唔寄HK 。。。
同埋AP25 無Q用
依家商用全部DMR
細雞公司先會用Analog