Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADfKgxG6J0iVWWOhXXpMQ6fLdo2zIABJznI0yxdlpV9RgFAAEC@telegram)
剛剛幫公司又set返隻DS412+
[photo](media:AgADBQADzKgxGyqbgVWCLYQRyc4TwE113zIABB89wk515L2kzIgDAAEC@telegram)
adjustable table + laptop riser
HP 360機
唔易壞咩
暫時未壞
壞都唔緊要
又唔係自己錢
我之前換x1 Carbon
個零兩個月就燒I/O port
我做呢年幾兩年換左五次電腦
L470 > L460 > 原部全部零件換過晒的第一部L470 > X1C > x360
可能用huawei matebook就一路順風呢
Huawei係我樓下
多左好多支出入
員工無見過佢地用huawei電話同電腦
唔知點解🤔
MS就唔同喇,員工一定用佢電腦
Surface Go?
無限期試用
me都有部
威wow
阿淇有無投訴 你淨係掛住篤surface個芒唔篤佢
有用mac ga
都唔係
睇Team
唔係點出Mac Office iOS office
講緊香港
都唔係
Cyberport d staff手執surfacebook
香港個d都係sales
上次
MS ignite
唔重要啦
外判添
個title後面寫 Manpower Services
2ndment黎
連親生仔都唔係
橙橙
[photo](media:AgADBQADVqgxG71p8VXuvsd0IHY-yiln2zIABII_1xkrif37_g0DAAEC@telegram)
Microsoft Ignite
MS員工用Mac 做present
比面派對咋?
MS自己event
mac 唔用 office 可以用咩
iwork
iWork
OpenOffice
LibreOffie
Mac撚:吓,咩叫Office
唔係得numbers, keynote
重有Pages
meanwhile 個個用 fibre 上網嘅屋企點都會有部華為
Big brother is watching you
[photo](media:AgADBQADzqgxGyqbgVUzNfI0xdEgcaha9jIABFfBl745iEZksZYCAAEC@telegram)
I have join Greater Bay Area session
余承東在昨天P30系列發布以後的專訪說了幾句有爭議的話:

1.華為智能手機業務最快今年可以做到全球第一,但有信心明年一定第一…

2.我們不做屏幕,要是我們做屏幕,我們早就超過三星了。

3.華為PC的口碑已經超越傳統PC廠商位居第一,“我們還是新手,這說明我們的對手太弱了,現在華為PC剛開始試水,未來發力後競爭力會更強。”
[photo](media:AgADBQADTKgxG1fAiFWuXQ_gAbL0N-tm3jIABIZKjnuES-NzrhgEAAEC@telegram)
有一批最右手邊既Dell機, CPU i3, 8G Ram, 256G SSD, 有無人在興趣?
2手機, 但間公司個老細買完, D員工唔鍾意, 想要i7, 所以賣出黎
幾錢 咩spec?
暫時知係 CPU i3, 8G Ram, 256G SSD

HKD$1200
佢岩岩買返黎係$1400, 買返黎時已經係2手的, 員工要嘈要買新機🙈
幾代?
8代?
咩公司咁cheap新機都唔買比人
一定唔係8代, 不過詳細要login部機睇睇, 遲下先知
敝公司依家都重reuse緊人地留落d x230
利申:x270 holder
老闆娘個老公買, 而家老闆娘改買新機, 呢D想搵人收左佢.
買黎做VPN Node🤔
我依家都係用機仔掛Docker
其實部機唔慢, 係班員工扭計要新機
炒左佢
[photo](media:AgADBQADTagxG1fAiFXPgl3x3VTEs3SC3zIABOVsicMDj57izYwDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADTqgxG1fAiFWFcB6LDC5xdWN03zIABCSSVS7-t46T0IMDAAEC@telegram)
D員工成日話部機慢, 我一去到叫佢比我睇, 佢話比唔到我睇.....
i3 , 8G Ram, 240SSD, 點會慢得去邊, 我自己用Core2Due 6600, 4G ram 都未話慢.
用黎做咩先?
佢地主要係用outlook, word, excel, 其實佢地係扭計有人用新機, 點解佢要用2手機.
你4gb ram屈機左d wor😂
我塊舊老母版上唔到8G
我自己個部都係好舊既機, 我又唔打機, 根本夠用.
I3/I5 8gb差唔多
員工只係無事搵野嘈, 見到有人有新機用, 佢地嘈都要.
夠用啦
老闆娘屈服, 買2部比佢, 新機要$6000部.
我公司都係用緊7代i7既dell notebook
[photo](media:AgADBQAD0qgxGyqbgVWdc2Js-lV_xKRr2zIABJUOYZdk9GgcNCEFAAEC@telegram)
其實唔算太過份, 如果workload真係大
仲要用1TB SSD
係i3班人嬲姐
係....
魚蛋論
我換左機
同事已經話要跟
好想買,但無銀🤷🏻‍♂️
本身幾多gb ssd升1tb?
唔write off?
係呀, 但好難絕對公平.
good wor
你個邊有冇細cloud platform 仔可以借用
Ssd而加減晒價先換, 你老板有so啦
部機本身256
未死得就繼續用,直到無晒main part
你公司D HP 600 G3仲有無parts
好似仲有
成塊老母板
舊機recover recycle出黎
有無試過lan card drop到得10Mbps
你果啲入哂倉嘛?
一reboot又正常
Sun micro 都係咁
都要換
仲用緊?
[sticker](media:AAQFABNBXLMyAARxkZFVw8M8HrscAAIC@telegram)
仲要上唔到網
冇啦冇用啦
但老細話要跟左佢
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
可能係線,可能係個nic 虧,換到就換啦
線就應該冇事 新拉嘅
直插switch都中招
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
換唔到就....writeoff佢
要擺一排
起碼一年 sosad
未減到0呀...gg
Maintenance 呢
想要粒i5
[sticker](media:AAQFABOkPd4yAATre0jBWrjixY8HAAIC@telegram)
你公司三年保
[sticker](media:AAQFABNlZ98yAAS0FW1uLNFI77AkAAIC@telegram)
咁就搵弊公司換左佢
多數一換一
除非條友神心到parts咁換
你驚佢拖嘅就提佢帶定fluke驗埋線
[sticker](media:AAQFABMcp9AyAAS0TslN60Vd0MEpAAIC@telegram)
唔好一來二往拖返幾個月
我都唔知公司比部i7 6500U我做乜,行8Gb 1TB HDD疾到死,我連Vbox都開唔到
好遠,雙核四核喎
我地Office同事成日屌鬼
貴公司比4gb人 , cls
我同事用X230咪得4Gb
X260都好似係咋
HDD...
佢比128SSD好過比1T HDD我啦,屌
咪住,隻HDD好似得500添咋
係咪5400 轉 1tb
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
500Gb*
我每天都BYOD
美其名係我要用Linux
我地D同事有公司機都自帶Macbook既
我公司啲notebook有250GB SSD
D野要自己set過晒
關咩事
我都唔行Intra既
依家個個都用唔到(公司線)行Google Drive
新notebook有8代i7,16GB RAM同512GB SSD
上唔上到網, 駁唔駁到公司server
駁唔到公司Server 但無所謂
由這一分鐘起春風抽乳姦
網就梗上到啦
[photo](media:AgADBQADT6gxG1fAiFWxPDP2ZMhcl8593zIABBqDX_Rt9lNYo40DAAEC@telegram)
隻switch係我前面
Thinkpad係貴
我之前成日買二手野
你唔特價買
係lenovo個網, 選用全部最貴既野😂

玩下咋, 邊有錢買.
最尾果句,難聽到
之前係Dell, 選Server, 可以選到成百萬一部
賣左部車
春天破處秋天會習慣~
老婆離婚都似
☹️
賣埋老婆
車落左地就唔值錢
IVE買咗部
呢個諗得過
不過得i7
Cost center黎,轉左手重有賺
除非買返部寶馬比佢, 佢鍾意寶馬.
Xeon CPU黎的.
”你騎寶馬,不如騎我吧“
你想賣老婆咩
咁好貴了
[photo](media:AgADBQAD16gxGyqbgVXplRP6ffTBJC143zIABEaLlXaHbeeSAoYDAAEC@telegram)
Xeon E-2186M
今日我同事唔小心篤左落我個touch mon度
佢想買E490S
唔是cheap野黎咩
部Notebook勁過我係DC部Server
你公司放咁少錢係自己硬件
我講緊我自己玩個幾部Server
閃上大灣都易
[sticker](media:AAQFABNBXLMyAARxkZFVw8M8HrscAAIC@telegram)
4GB做唔到文書
我公司admin妹妹都係8GB起跳
有唔少做data entry都有16GB
十年前就得
[sticker](media:AAQFABOkPd4yAATre0jBWrjixY8HAAIC@telegram)
連登仔唔同意架
8gb? excel都開唔到啦
利申之前返果間小學都係用緊4GB RAM
屌過未
升左邊間中學
定係小學未完比人踢出校
關咩事??
[sticker](media:AAQCABOPK4INAASJ6AABv8mwEp1NTAACAg@telegram)
上次咪同我當parts換
換老母板
又偷野???
貴公司
[sticker](media:AAQFABNlZ98yAAS0FW1uLNFI77AkAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABOkPd4yAATre0jBWrjixY8HAAIC@telegram)
重以為你話你偷野添